BLOG
Schrijven met gevoel (en hoe je een tekst tot leven brengt)
Teksten tot leven brengen met de content AED. Lees verder als je wil weten hoe je de hartslag terugbrengt in je teksten. Waarom moet een tekst leven? Een goed voorbeeld verzinnen vind ik best een uitdaging. De hele dag schieten er quotes uit klassieke films,...
Wat kan je met adaptive content?
Adaptieve content: de "je vriend met voordelen" van de marketingwereld (met dank aan ChatGPT) Laten we eerlijk zijn, niemand houdt ervan om behandeld te worden als een nummer. Of het nu gaat om je klantnummer bij de bank of je volgnummer bij de tandarts,...
Klaar is Case: Whitepaper schrijven
Klantcase: Delen van kennis...GingermoodWat is het probleem van je doelgroep en schrijf over de oplossingen Opdracht: De opdracht van Gingermood: ontwikkel een whitepaper over wat bedrijven moeten weten in relatie tot duurzame inzetbaarheid. Doelgroep: ondernemers die...
Tone of voice (signatuur van je tekst) en hoe je dit heel snel zelf kan toepassen
“Bakkers klaar, bakken maar.” Zegt André van Duin. We zoomen in op Elisabeth die haar eigen draai geeft aan een bakklassieker. Het is tijd voor de signatuuropdracht in Heel Holland Bakt seizoen 2020. Een keukenevergreen met een persoonlijke twist. Zo is het ook met...
Klaar is Case: Blogs schrijven om online bereik en offline expert-status te vergroten
Klantcase: Delen van kennis...Lime Search & ConnectionBloggen en echt waardevolle informatie delen Opdracht: Voor LIME Search&Connection heb ik in 2019 onder andere de blogs geschreven. Het doel: Content op de site aanvullen, online vindbaarheid en offline...
Klaar is Case: Verhalen schrijven op basis van interviews
Klantcase: Verhalen schrijvenTriadeBijzondere verhalen over gewone mensen Opdracht: In opdracht van Triade Flevoland heb ik interviews uitgevoerd en op basis daarvan verhalen geschreven voor op de homepage van de website. Bijzondere verhalen over gewone mensen. De...