Tarieven

AHA, JIJ WILT TEKST

Leuk en welkom, want dan je zit hier goed. Ik schrijf namelijk tekst. Sterker nog, dat doe ik met plezier. Voorbeelden van werk vind je op deze site.

Via het menu vind je informatie over tekstsoort en tekstvorm. Tekstsoort verdeelt de vier soorten teksten (voor internet, drukwerk, persbericht en verslagen). Onder de kop Tekstvorm tref je vier tekstconcepten (copy, communicatie, storytelling en content) aan. Klik je daarop door dan lees je welk licht ik op deze onderwerpen schijn.

Teksten in opdracht passen naadloos bij de opdrachtgever en de doelgroep. Mijn basis schrijfstijl is informeel en intellectueel. Dat is ook hoe ik zelf aangesproken wil worden. Met een diepere laag in tekst die zorgt voor inhoud.

Je hebt inmiddels mijn website gescand, natuurlijk. Hoe vond je dat? Past deze stijl bij jou? Zo ja, lees dan zeker verder.

Zo werkt het:

Op het contactformulier vul je alvast het antwoord in op een aantal vragen. Waarvoor wil je tekst en wat wil je ermee bereiken? Op basis hiervan schat ik in wat je nodig hebt.

De volgende stap is dat wij een kennismakingsgesprek hebben. We zoomen in op jouw tekstbehoeftes. Wat voor soort tekst wil je? Specifiek geschreven voor internet, bijvoorbeeld je website. Of wil je offline commercieel aan de slag met een mailing of flyer? Ook ontvang ik je eventuele concept, al zijn dat nog maar een paar punten.

Als je tekstsoort en tekstwens helder is gaan we de doelgroep contouren geven. Vervolgens bepalen we de tone-of-voice die bij doelgroep en medium past.

Of je nou bestaande teksten wilt laten herschrijven, volledige nieuwe content nodig hebt die inzetbaar is voor commerciële doeleinden of in je communicatie materiaal. Ik schrijf het.

Wat kost dat?

Als ik al alle gegevens compleet heb maak ik op basis daarvan een inschatting aan tijd, stel ik een planning op en ontvang je een op maat gemaakte offerte van me.

Voor losse opdrachten hanteer ik een uurtarief van € 150,- excl. BTW.

DE VOORDELEN VAN EEN TEKSTSCHRIJVER

  • schrijft unieke teksten
  • als neutrale 3e persoon
  • doelgroepgericht geschreven
  • elimineert jargon en wolligheid
  • consistente schrijfwijze
  • eenduidige tone-of-voice
  • zoekwoorden in de tekst verwerkt
  • hogere ranking in zoekmachines
  • extra paar handen
  • leesbare tekst die multi inzetbaar is

Wil je een offerte?

Ik wil tekst voor mijn

om

Ik heb al tekst

14 + 15 =