Klaar is Case: Persbericht schrijven voor Het Lunchmoment

Klaar is Case: Persbericht schrijven voor Het Lunchmoment
17 mei 2018 Monique Reijntjes

Klantcase: Persbericht

Persbericht voor Het Lunchmoment

Opdrachtgever

Gülay Tuncer eigenaar van Het Lunchmoment

Persbericht

 

Opdracht:

Schrijf een persbericht over een nieuw initiatief. Abonnementen op gezonde lunchsalades.

 

Over de Opdrachtgever:

Gülay Tuncer werkte jarenlang in de marketing. Ze is expert op het gebied van online en e-commerce. Sinds een jaar is ze bezig om Het Lunchmoment op te zetten. Ze biedt hiermee, vooralsnog alleen in Rotterdam, mensen de mogelijkheid een abonnement te nemen op gezonde lunchsalades.

 

Lees hier het persbericht.

 

In de media:

De volgende media schreven naar aanleiding van het persbericht.

Marketingfuel

Havenloods

AD Rotterdam

0 Reacties

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.